Chapter 2 - Hello sunshine, you are beautiful

Kyssen var obeskrivlig, det var den bästa kyssen jag hade fått. Den kändes så äkta. Jag rös om hela kroppen och rodnade. Kyssen avslutades när min mobil vibrerade. Det var ett sms från Nadia. Jag läste sms:et och det stog: VART FAN ÄR DU?!

Vi gick tillbaka dit alla var, vi tog farväl av varandra och sedan drog jag hem och somnade med ett leende på läpparna.


 


Del 2

 

Nästa morgon ..


Jag vaknade av att jag hörde en massa prat där nere. Klockan visade 14.45. Orka att jag alltid måste vakna så sent. Det är sommarlov nu. Och jag tror att jag har hittat min sommarromans. Haha eller inte. Han har nog glömt bort mig vafan. Förstår inte varför jag tänker på honom så mycket. Hans vackra bruna, lysande, ögon, de mjuka läpparna.. Nej du får det vara nog!
Jag gick upp från sängen och tog en dusch. När jag kom ut från duschen tog jag på mig ett par jeansshorts och till det ett linne med vit virkad väst.
Idag så skulle åka till stan med Nadia. Jag fick ett sms från Nadia, hon sa att jag skulle vara vid busshållsplatsen om 5 min. Jag tog på mig skorna och begav mig mot busshållsplatsen.
Vi kollade i butiker och åt lunch. Tillslut blev vi trötta, vi shoppade rätt så mycket.
Jag förstår inte varför jag tänkte på Justin.. Jag hade gjort det hela dagen, ibland när Nadia pratade med mig så svarade jag efter ett tag, jag var inne i helt andra tankar.
Varför kändes det såhär för? Jag har träffat andra förr och aldrig fallit på detta vis.. Jag har inte ens berättat om kyssen för någon inte ens till Nadia, tror inte hon märkte att jag var med honom igår.

 

När jag kom hem så åt jag middag med familjen och gick sedan till vardagsrummet och kollade på tv. Sedan kom min bror, Aleks och satte sig på fåtöljen mittemot.


- Steph ska du vara hemma ikväll? Frågade han.

- Ja, jag tror det varför? Svarade jag.

- Nää men mamma, pappa och yasmine (Stephanies lilla syster som är 3 år gammal) ska ju sova hos mormor och morfar så tänkte att mina vänner skulle komma hit, men det är lugnt du kan ju vara med oss.

- Haha men jag stannar i mitt rum bara, ni kommer inte märka att jag är här.


Jag sa hejdå till mamma, pappa och min älskling yas och gick upp sedan till mitt rum. Jag loggade in på Facebook och såg att jag hade fått händelser. Hade blivit taggad på flera bilder från gårdagen och hade fått en vänförfrågan.  Justin privat Bieber vill bli din vän stog det. Varför stog det privat? Jag klicka på honom och så hade vi några gemensamma vänner, en av de var i alla fall min bror Aleks. Jag acceptera och kollade på hans bilder. Flera av bilderna var inte vanliga bilder. Det var bilder på han med en massa bakgrund, musikbilder, när han stog på en scen och sjöng med en tusentalsmänniskor framför, bilder när han var på röda mattan, typ såna kändis bilder.
Vafan, är han känd eller nått? Jag sökte i alla fall på Justin Bieber och såg massa klipp där han sjöng, flera tjejer skriva efter honom jag förstog till slut att han var en kändis. Åhh, börjar jag TYP gilla en kändis nu? Fan va efterbliven jag känner mig, kände inte ens igenom honom. Lyssnade på ett par låtar som han sjöng, kan säga att han är bra.. Ne, riktigt bra.. Han sjöng som en riktig ängel.


Kort del men hann inte skriva mer. Det är iallafall inte många som har hittat hit än, antar att ni blir fler med tiden? Men skulle betyda om ni kommentera vad ni tycker, för om den är dålig är det onödigt att jag fortsätter. Tycker fortfarande att den inte är så där jättebra men det är väl alltid så ibörjan? :) KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

om du vill ha fler läsare, tycker jag att du ska ta kontakt med andra justin bieber bloggar, ni kan byta länkar osv. om du inte redan göre... men med tanke på att jag är nästan den ända som komenterar... :D



fast jag hade en novellblogg förut, och den blev stor väldigt fort! inte justindrewbeebs, utan en annan, jdrebiebs.blogg.se trorjag det var.

MEN ingen vet om det. haha, för att jag kallade mig elin, heheheheheh

2011-07-16 @ 17:39:42
URL: http://josefindahl.blogg.se/
Postat av: josefin igen

fattar inte varför det alltid ska bli så långa komentarer när jag bara sk age ett tips. HAHAHA fail.



Men skitbra iaf! :D

2011-07-16 @ 17:40:27
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

As bra

2011-07-17 @ 18:44:02
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-17 @ 18:59:42
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0