Chapter 4 - you're so beautiful, how can i go on?

Det blev en lång kyss och tillslut hörde jag att någon öppnade dörren. Jag vände mig om och där såg jag...





Aleks stå chockad. Jag gick upp från Stephanies säng direkt och ville förklara för Aleks om vad som pågick och berätta allt men jag hann inte säga något för plösligt ser jag Aleks ta stora steg mot mig och han tog min t-shirt och tryckte mig mot väggen och skrek ''VAD FAN GÖR DU?! DET ÄR MIN SYSTER DIN LILLA F*TTA''. Jag försökte ta bort hans hand men han tryckte riktigt hårt. Jag hörde Stephanie skrika och försöka få bort Aleks från mig men han var riktigt arg och ville inte lyssna. Tillslut släppte han mig och bad mig och dra därifrån. Jag gjorde det utan att säga något, jag tog mina grejer och körde hem.

Stephanies perspektiv:

Jag kände tårarna i ögonen men ville inte fälla dem. Aleks blev lugn tillslut och jag förklarade hela ''Justin grejen''. Han trodde att jag aldrig träffat Justin förr och han bara kom upp och försöka göra något. Han förstod och sa att han fick lite skuldkänslor för att han blev så sur på honom. ''Jag ska ringa honom och be om förlåtelse, sov nu det är riktigt sent godnatt'' sa han och gick ut från mitt rum.
Hur fan skulle jag sova?! Jag har inte ens fått in allt som hade hänt. Justin kysste mig. Inte en gång två gånger. VAA??! Det var för mycket tillslut somnade jag.

Justins perspektiv:

Jag mötte upp Aleks och vi prata lite om Stephanie och så. Jag berättade att jag skulle vilja umgås med henne men han var så säker på att jag skulle såra henne. Hur skulle hon ta det när mina turnéer börjar igen eller när jag måste åka runt hela tiden, skulle jag bara lämna henne? Han hade faktist rätt men jag svor på att jag inte skulle såra henne ifall det blev vi. Efter vi hade pratat drog jag hem och tände på datorn. Jag loggade in på min privata facebook och såg att Stephanie var inne. Jag skrev till henne: ''Steph..'' och samtidigt som jag skickade det skrev hon ''Jag vill prata med dig''. Jag svarade ''Blir det inte bättre om vi träffas någonstans, vid stranden om 1 timme?''
Hon gick med på det, jag skrev på twitter ''#LOVEMYFANS'' och loggade ut.
Jag gick mot stranden och visste inte vad jag skulle säga till Stephanie. Jag såg henne stå där, vackrare än någonsin. Varför blir hon bara vackrare och vackra för varje gång jag ser henne? Jag gick mot henne och hälsade.
Vi gick och satte oss på bänken som vi satt på festen, då vi kysstes för första gången.. ''Jag vet inte vad som pågår mellan oss och jag tycker att vi ska prata om det'' började hon. ''Det är därför vi är här'' svarade jag. ''När jag såg dig första gången tänkte jag Gud så vacker hon är, jag vill verkligen lära känna dig bättre och tycker att vi ska umgås lite mer för du verkar vara tjejen, jag vet inte hur du känner men alltså..'' Sa jag och hon avbröt mig, ''Justin.. Jag vet knappt något om dig. När jag acceptera dig på facebook såg jag bilder och börja söka på ditt namn, du är ju världskänd och jag visste inget om det när vi träffades första gången. Och jag har tänkt på dig varje dag sen vi kyssten första gången och ja, jag känner något, riktigt vad vet jag inte än men det är något och jag kände det direkt när jag såg dig.''
Vi pratade ett tag om mig, om henne och där satt vi i kanske någon timme tillslut frågade jag ifall jag fick bjuda henne på middag imorgon så vi kunde lära känna varandra ännu bättre. Hon gick med på det och vi båda tog olika vägar hem.

Nästa dag..

Stephanies perspektiv:

Idag skulle jag äta middag med Justin. Jag letade genom min garderob ett tag till slut hittade jag en tröja och till det tog jag på mig tighta jeans. Jag sminkade mig lite och såg Justin utanför med hans bil. Vi kramade varandra och jag satte mig i bilen och vi åkte till ett hus. ''Vart tar du mig?'' frågade jag. ''Alltså, det är ju en massa papparazin överallt som tar bilder på mig så jag ville inte att du skulle ha det jobbigt och jag tycker att det är bättre ifall vi är ensamma så jag gjorde egen mat, jag hoppas att det är okej..'' svarade han.
Vi gick in till hans hus och det var riktigt stort och snyggt. Han följde mig till köket och han hade dukat jättefint med en massa levande ljus och maten såg riktigt gott ut. Han tog ut stolen åt mig, ''haha vad söt du är, tack'' sa jag och satte mig.
Det var riktigt mysigt vi åt och pratade en hel del. Han var som en ängel, riktig underbar. Jag har aldrig känt så här för någon på sån kort tid.
Vi åt klart och han frågade ifall vi skulle till stranden och sitta där ett tag innan han skulle ta mig hem. Jag gick med på det och vi gick och satte oss på ''vår bänk'' och kollade på varandra.
Han var så fin. Han hade en lila keps, svart tröja och svarta jeans som hängde lite. Jag satt där och studerade hans ansikte. Jag kände hur han sakta kom närmare mig och hur mitt hjärta börja slå snabbare. Justin andades tungt och kom plösligt blev allt svart och våra läppar möttes. Det blev en lång kyss. Jag avslutade kyssen och sa ''Jag måste gå hem nu''.
Vi gick upp och han följde med mig halva vägen hem, plösligt började det ösregna och ingen av oss hade ett paraply. ''Jag följer med dig ända hem, jag låter dig inte gå ensam i detta väder'' sa Justin. Regnet blev kraftigare och plösligt drog Justin mig mot en vägg, log och kysste mig.


Ni som läser novellen, kommentera gärna! ♥ Och orkar inte läsa igenom denna del så det får bli en hel del fel. KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEER <3 :D

2011-07-19 @ 00:15:28
Postat av: Angeliqa

Skit bra!! :) Meeer!!! :)

2011-07-19 @ 01:03:03
URL: http://www.angiie-angel.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

jag hitta nyss din blogg. helt grym är du!! älskar den verkligen

2011-07-19 @ 22:06:01
Postat av: elin

awesome :DDDDDDDDDDD

2011-07-20 @ 22:13:49
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Felicia :)

sv, tack så mycket :) Oh, vad roligt med en biebernovell :) JUSTIN ÄR JU SOM DEN BÄSTA I HELA VÄRLDEN! :D

2011-07-20 @ 23:42:39
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: elin

sv : tack igen ´:D

2011-07-21 @ 15:59:27
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0