Chapter 8 - When I look in your eyes

Jag smekte hennes fina, lena kind och kysste henne. Stephanie avslutade kyssen och sa: ''Jag måste gå hem nu''. Jag följde henne ända hem, sa hejdå med en kyss och gick hem och somnade med ett leende på mina läppar.


Del 9



8 dagar senare..


Stephanies perspektiv:


Jag åkte bort med familjen till north carolina i 7 dagar och hade det jättekul! Jag badade, åt mat, åt ännu mer mat, festade, ehmm, festade ännu mer och badade lite till, solade och ja allt möjligt. Det var hur kul som helst. Jag har pratat med Justin varje dag och när jag var tillbaka så skulle han ta mig någonstans sa han. Japp, om c.a 3 timmar skulle Justin komma hit för att hämta mig och sedan köra mig någonstans, om vart har jag ingen aning om.
Egentligen var jag sjukt trött. Speciellt nu efter resan och jag hade inte ens packat upp allting än. Jag tog ut presenten jag köpte till Justin ur min resväska. Det var en t-shirt med hans ansikte på, hitta den på någon marknad där så tyckte det skulle var kul och ge honom den.

 

Jag gick till garderoben och började leta efter kläder. Tillslut valde jag ett par hög midjade jeansshorts och till det hade jag ett vitt linne med flätande band. Jag kammade håret lite som hängde ner lockigt, la på lite mascara, puder och eyeliner. Kollade på mig själv en sista gång på spegeln sedan gick jag ner till vardagsrummet.
’’Vart ska du?’’
frågade pappa. ’’Ut’’ svarade jag. ’’Med?’’ frågade han igen och mötte min blick. ’’Ehmm, med en vän’’ sa jag och gick till köket där mamma var.
Jag hade fortfarande inte berättat om Justin för pappa men vad finns det och berätta egentligen? Vi var ju bara nära vänner, inte tillsammans. Vänner som delade kyssar med varandra, men det är inget jag kunde berätta för min pappa direkt.
’’Jag ska ut och träffa Justin, vi ses’’ sa jag till mamma och gav henne en puss på kinden. ’’Ha det så kul och gör inget dumt’’ sa hon och jag suckade.
Jag fick ett sms av Justin och det stod ’’Är hos dig om några minuter, Kenny är med’’.
Antog att vi skulle någonstans offentligt. Jag tog på mig mina skor, gick ut och där stog Justin med Kenny. Jag gick snabbt mot Justin och kramade honom och sa ’’Har saknat dig’’ och han gav mig en liten lätt puss på kinden.

 

Jag och Justin satt i baksätet och Kenny körde bilen. ’’Justin’’ sa jag och grävde ner i min väska. Han kollade på mig och jag gav honom tröjan och sedan började han skratta. ’’Det är nu du börjar uppmärksamma till ’Justin Bieber’ saker'' sa han och log. Sedan sa han ’’Jättefin, tack’’ och pussade min kind därefter.
’’Vart ska vi’’ frågade jag. ’’Det får du se’’ svarade Justin och blinkade med hans vänstra öga.

 

När jag gick ut ur bilen så var det verkligen jättefint. Vi var uppe på bergen och det var havsutsikt och en massa gräs, blommor och sittplatser. Det var verkligen ett jättemysigt ställe. Solen lyste och det var jättevarmt. En man kom fram mot oss och hälsade, det var Kennys kompis. Sedan sa vi hejdå till dem eftersom han och Kenny skulle lämna mig och Justin ensamma. Vi gick en liten bit och sedan såg jag att det var en massa mat på gräset, två sittplats, en mini bord en filt man kunde sitta på och utsikten framför. Det var obeskrivligt vacker.
’’Åh Justin jag vet inte vad jag ska säga’’ sa jag och gav honom en puss på kinden.
Vi satte oss på filten och njöt av varandras sällskap. Det fanns även en liten grill, Justin visste hur mycket jag gillade grillad mat så han gick och satte igång grillen.

 

 

Justins perspektiv


Steph var verkligen entusiastisk av allt hon såg. Maten blev färdig och vi åt och drack och njöt verkligen av varandras sällskap. Allt var utmärkt, precis som jag ville. Vi var jättemätta som belåtet lade oss ner på rygg för att smälta maten vi hade intagit.
Solen stod fortfarande relativt högt på den klarblåa himlen och värmen hade varit påtaglig hela dagen. Det var en behaglig tystnad mellan oss ett tag men tillslut frågade jag ’’Ska vi bara ligga här eller vill du göra något speciellt?’’. ’’Vet inte’’ svarade hon och lät uttråkad.

 

Jag lutade mig försiktigt framåt och kysste Stephanies läppar. Mötet mellan våra kroppar kom som en överraskning men jag njöt verkligen av kyssen. Jag lutade mig tillbaka och tittade djupt i Stephanies ögon. Länge.
Stephanie sköt fram sin haka en bit och slöt sina ögon och jag besvarade kyssen. Jag tryckte mina läppar mjukt mot Stephanies och smakade på insidan av hennes med min tungspets. Därefter öppnades våra läppar lite mer och våra tungor fick större spelrum.
Jag lutade mig tillbaka och stirrade på Stephanie. Hon var så vacker i solens sken och hennes ögon gnistrade på ett speciellt sätt.
Jag sträckte ut mina armar brett isär och Stephanies armar kom innanför mina. Hon tryckte in sin kropp mot mig och hennes armar var mot min rygg. Jag kysste henne och hennes armar var runt min hals. Vi båda blundade och hennes mjuka läppar var mot mina. Våra tungor möttes och sedan avslutade jag kyssen och började kyssa hennes hals och Stephanie njöt. Jag mötte hennes läppar igen och kyssen var ivrig och hetsig denna gång.
Efter en liten stund avslutade Stephanie den fantastiska kyssen och frågade om vi skulle ta en liten promenad.

 


 

Jag väljer att fortsätta på den tills den blir klar. Det kommer inte komma andra stories, det är bara 1, The Vow och tror inte det kommer vara sådär jättelång också men det beror på om många läser eller inte! Är lite trött och seg i hjärnan så vet inte om denna del blev bra men kommentera så kommer det ett till senare ikväll, eller två! :) KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar!!! du är grym på att skriva, vet du det?

2011-07-25 @ 23:43:44
Postat av: Angeliqa

Snälla meeer!!! Älskar den här novellen!! :)

2011-07-27 @ 00:27:13
URL: http://www.angiie-angel.bloggplatsen.se
Postat av: elin

awesome ;D

2011-07-28 @ 01:29:45
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Anonym

f

2011-07-30 @ 20:34:18
Postat av: Anonym

varför har du slutat?

2011-10-08 @ 10:09:48
Postat av: JB

Frågestund, ställ frågor :)

2011-12-23 @ 14:40:15
URL: http://jbfan.webblogg.se/
Postat av: Jb love story

Nu har jag äntligen lagt upp Episode 80! Kom igen nu mina läsare, vet att jag inte förtjänar att ni tittar in. Med det är för er jag äntligen fått kraften att skriva igen! Puss

2013-05-08 @ 21:11:23
URL: http://www.belieberstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0