?

Ni som följer bloggen, vill veta en sak.. Tycker ni att jag ska fortsätta på den här? Jag lovar har redan planerat typ hela storyn den kommer bli mycket bättre senare när all drama kommer och mer kärlek och ja.. Men det känns lite meningslöst och fortsätta när de är typ kanske högst 9 som FÖLJER bloggen men fler som kikar in men tror inte de läser den.. Iaf om det är några som verkligen VILL att jag ska fortsätta kommentera så kommer jag FÖRHOPPNINGVIS ta igen dagarna ja inte skrivit nått och bomba med delar typ hehe .. Plus lite tråkigt att jag började så sent då de finns nog 10000 bieberstorys men, men säg vad ni tycker att jag ska göra så återkommer jag.
BLESS!

Kommentarer
Postat av: Eve

fortsätt!! älskar din blogg, du e jätteduktig på att skriva :) <3

2011-07-25 @ 18:53:24
Postat av: Anonym

håller med Eve. du är grym! ÄLSKAR DIN NOVELL <3

2011-07-25 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0