Chapter 3 - I think I felt my heart skip a beat, I can hardly breathe

Vafan, är han känd eller nått? Jag sökte i alla fall på Justin Bieber och såg massa klipp där han sjöng, flera tjejer skriva efter honom jag förstog till slut att han var en kändis. Åhh, börjar jag TYP gilla en kändis nu? Fan va efterbliven jag känner mig, kände inte ens igenom honom. Lyssnade på ett par låtar som han sjöng, kan säga att han är bra.. Ne, riktigt bra.. Han sjöng som en riktig ängel.

 


 


Del 3

 

Justins perspektiv:


Jag la till Stephanie på Facebook, med min privata som var bara för mina vänner. Jag hittade henne för vi hade ju gemensamma vänner, vi bor på samma område. När hon accepterar lär hon väl märka att jag är en kändis. Jag undrar hur hon kommer reagera. Hoppas det inte förstör något nu och jag berättade aldrig något när vi lärde känna varandra.

 

Skulle vilja fråga henne om vi skulle gå ut idag, inte vart som helst för skulle inte vilja att papparazin och sånt skulle gå efter, hon skulle nog tappa intresset på direkten. Men Ryan, en av mina bästa vänner frågade ifall vi skulle hem till Aleks, en vän som jag inte känner sådär jättebra men han brukar ju umgås ofta med Ryan så varför inte. Nu när jag inte är på turné och har inte så mycket på g, så skulle jag vilja umgås med mina bästa vänner så mycket som möjligt så får väl fråga henne någon annan gång.

 

Stephanies perspektiv:


Hörde en massa ljud och prat där nere. Aleks vänner har väl kommit. Jag hörde att Aleks ropade på mig så jag gick ner och frågade var det var. Han sa något men jag hörde inte vad, vid tvn såg jag världens finaste stå där. Finare än någonin. Han hade ljusblåa shorts som kom till knäna och en vit t-shirt. Håret låg lika perfekt som vanligt och när jag såg honom i ögonen kändes det som om mitt hjärta sluta dunka. Ljuset lyste rakt i hans vackra, bruna ögon och plösligt känner jag en knuff. ''Hallå, lyssnade du på vad jag sa? Varför svarar du inte'', sade Aleks med en gnällande röst. ''Oj, fastna i tankarna, vad är det'' svara jag med blicken åt Justins håll. ''Uhh, jag undrade ifall du orkade fixa lite käk till mig och grabbarna, typ pommes o hamburgare för vi pallar inte äta ute'' sade Aleks och denna gång lyssnade jag även om jag bara tänkte på vad fan gjorde Justin här, var han Aleks kompis?! Hur skulle det gå nu?? Men jag svarade att jag kunde laga lite mat åt dem och Aleks gav mig en puss på kinden som ''tack''.


Justins perspektiv:


Stephanie var Aleks syster!!!! Hur ska det här funka nu.. Hon verkade vara en riktig schysst tjej. Någon som jag skulle vilja umgås med. Såg henne stå där och prata med honom och Gud så fin hon var.. Finare och finare. Vi fick ögonkontakt och jag såg chocken i hennes blick. Tror inte att hon känner något för mig, vem försöker jag lura? Skulle hon vilja vara med en som blir följd av papparazin TYP överallt när hon kan få vem som helst. Hon ångrar nog kyssen. Nu när hon är Aleks syster också, fan alltså.. Jag vet att hon är tjejen jag vill vara med. ''Kärlek vid första ögonkastet'' eller? Jo så kändes det för mig men jag hade ingen aning om vad hon kände, ingen aning alls.

 

 

Stephanies perspektiv:


Jag fixade käk till grabbarna, kul att dom tyckte att det var gott. Aleks frågade ifall jag ville kolla på film med de visste inte hur jag skulle koncentrera mig på filmen när Justin satt på soffan bredvid.

Det blev filmen The Town. Stirrade nog bara på Justin under hela filmens gång. Han var typ det finaste jag hade någonsin sett. Varför snackade ingen om att han var känd? Jag såg ju massa klipp och bilder, han var typ världskänd. Förstår inte hur jag inte kunde veta vem det var, och det lär väl aldrig funka mellan oss. Min brors vän?! Dessutom känd. Det var för mycket och varför skulle han vilja ha mig? Då det är hundratals tjejer efter honom. Får väl bita ihop & le och försöka glömma allt det här, det var bara en kille jag träffade på en fest bara för kvällen, inget mer.

 

Det blev rätt så sent och just nu befann jag mig i mitt rum. Låg på min säng och stirrade upp mot taket. Jag försökte somna men kunde inte riktigt. Hörde inte grabbarna där nere längre, antar att dom hade somnat. Och här låg jag och gjorde ingenting. Jag gick ner till köket för att dricka lite kallt vatten. Såg att alla hade somnat. Försökte hitta Justin men de var typ 4-5 grabbar som låg i vardagsrummet så jag hittade inte honom, ville inte stå där och leta heller jag skulle ju försöka glömma. Jag drack vatten och gick försikigt upp igen. ''Psst'' hörde jag någon säga. Jag vände mig om och såg Justin stå där. Håret stack ut åt olika håll och han såg ut som en nyvaken grabb.. Han kom upp, närmare mig och sade ''Jag visste inte att du var Aleks syster''. ''Jag visste inte att du kände Aleks och vad gör du uppe, dom kan vakna, jag vill inte att Aleks eller någon annan ska se oss stå här och prata, godnatt'' sa jag. ''Steph nej, jag måste prata med dig, ska vi gå in till ditt rum bara snabbt? Ingen kommer märka eller se oss, alla sover''
Jag gick med det och vi gick in till mitt rum och sa inget till varandra i någon minut. ''Ehmm'' sa båda i mun på varandra. ''Du får börja'' sa jag. ''Jag har tänkt på dig varjedag sen festen. Kyssen, jag kan inte glömma den alltså.. Jag vet inte varför det känns så här, men jag skulle verkligen verkligen vilja lära känna dig, umgås mer och få se vart det tar oss''
När Justin sa det där kände jag klumpen i magen, alltså han har haft samma tankar som mig. Jag vill verkligen lära känna honom mer, umgås mer för vid första ögonkastet kände jag något men skulle det funka? Han var lixom världskänd, flera miljoner tjejer skulle kunna dö för honom, han var Aleks kompis också, allt var så komplicarat.

 

Justins perspektiv:

 

''Jag vet inte.. Alltså..'' svarade hon. Jag kunde inte lyssna på det hon sa, jag stirrade bara på hennes läppar och ville kyssa dem nu nu nu. Jag gick fram till henne, la mitt finger mot hennes läppar, slöt ögonen och mötte hennes läppar försiktigt.Hon besvarade kyssen och allt blev mer passionerat. Jag kände hur hennes underbara, mjuka läppar lämnade långsamt mina. Jag kollade på hennes vackra ögon och granskade henne hela hon. Hon var obeskrivligt vacker. Håret, de gröna ögonen, allt, precis allt. Jag kunde inte hålla mig, allt blev svart igen och hennes läppar var mina igen. Det blev en lång kyss och tillslut hörde jag att någon öppnade dörren. Jag vände mig om och där såg jag...

 


 

Hoppas ni som hittat hit kommenterar om vad ni tycker! :)


Kommentarer
Postat av: josefin

skitbra :)))

2011-07-18 @ 16:41:25
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: Be

2011-07-19 @ 00:19:40
Postat av: Becka

sv: Tack! :) Din e också bra. :)

2011-07-19 @ 00:20:46
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0