Chapter 7 - Today was a good day

Jag log mot Justin som kollade häpet på mig. Jag kände hur han sakta kom närmare mig och bärde mig och plösligt kände jag att jag var jätteblöt. ''JUSTIN VAAAA FAN GÖR DU??!'' skrek jag. Han kastade mig i vattnet och jag blev jättesur på honom. Jag hade en klänning som var jättetight och klack dessutom jättetrött. Jag skvätte vatten på honom men han blev inte alls blöt som jag var. ''FAN VA JOBBIG DU ÄR'' SKREK JAG. Han skrattade bara, ''Ta min hand jag hjälper dig'' sa han.
''Jag vill inte ha din hjälp, jag kan gå hem själv nu hejdå'' sa jag och gick därifrån.



Del 7



Två bilder från deras dag tillsammans!

Jag vaknade av att min mobil vibrerade. - ''Hallå'' svarade jag med en trött röst. ''Stephanie'' Sa en ledsen röst på andra sidan luren. Jag kände igen rösten det var Justin. ''Steph? Är du fortfarande sur? Jag visste inte att du skulle ta det så illa upp, förlåt..'' fortsatte Justin med en nervös röst. ''Justin, nej jag är inte sur jag blev bara irriterad för jag var jättetrött och ville hem och sova, men det gör inget..'' svarade jag och jag märkte hur Justins röst blev från ledsen till glad.
''Ska vi till en shoppingcenter idag? Om typ 2-3 timmar?'' frågade han och jag gick med på det.
Långsamt klev jag upp från sängen och gick raka vägen mot badrummet för att ta en dusch. När jag kom in till badrummet drog jag av mig min nattlinne, slängde den i tvättkorgen, hoppade in i duschen och slog på det kalla vattnet. Jag schamponerade mitt hår, tog på balsam och sedan tvålade jag in mig och lät vattnet rinna på mig ett tag.
När jag kom ut från duschen kände jag mig ännu piggare. Jag bytte om och gick ner till köket för att käka frukost med familjen. Aleks var inte hemma och pappa hade åkt med Yasmin någonstans så det var bara jag och mamma.
Vi pratade lite om allt möjligt och jag älskade min mamma verkligen. Jag kunde NÄSTAN prata om allt med min mamma. Jag pratade också om Justin. ''När ska jag få träffa honom'' frågade hon. ''Men mamma, vi är BARA VÄNNER som umgås'' svarade jag med ett suck.
Jag satt där med mamma ett tag tillslut såg jag att det började bli sent. Jag gick upp och bytte om till ett par mörka jeans och till det ett lila linne. Jag fick ett sms av Justin där det stog ''Jag är utanför, kom ut''. Jag tog på mig mina svarta sandaler med nitar på, tog min ljusbruna handväska och skrek ''Mamma jag går nu, hejdå'' och gick ut. Justin gick ut från bilen och kramade mig och jag gav honom en lätt puss på kinden. Kenny, Justins livvakt var också med för det är jättemånga papparazin när man ska gå och shoppa. Jag pratade med Kenny och han var verkligen jättetrevlig, vi klickade direkt! ''Ser att ni kommer bra överens'' sa Justin glatt.
Jag och Justin gick in till olika butiker och jag hittade en jättesöt tröja. När jag skulle betala för den tog justin min plånbok och betalade den istället. ''JUSTIN VAD GÖR DU, JAG KAN JU BETALA FÖR MINA GREJER'' sa jag med en irriterad röst. Han flinade tillbaka och gav mig påsen. ''Ibland vill jag verkligen slå till dig'' sa jag och Justin log tillbaka.
Det var jättemånga papparazin, det var jätteobehagligt men vi försökte ignonera dom. Några av Justins fans fick syn på honom och omringa honom. Kenny ville få lugn på alla och jag såg en butik med en massa fina kepsar så jag gick dit utan att Justin märkte. Jag köpte två par kepsar som jag skulle ge till Justin. När jag kom ut från butiken såg jag Justin stå där med oro i blicken. ''VART GICK DU?! Jag trodde att någon hade gjort något med dig''
Jag skrattade och gav honom påsen, ''PAYBACK''. Han gillade verkligen kepsarna och tackade mig med en lätt puss.


VÄRLDENS KORTASTE DEL men hinner inte skriva mer och det blev också en tråkig del men är jättetrött just nu! Förhoppningsvis kommer det en längre del idag. Eller kanske två, får se om ni vill ha fler delar. Men SNÄLLA RARA NI KOMMENTERA, det betyder verkligen jättemycket när ni kommenterar. KÄRLEK ♥



Kommentarer
Postat av: julia H

sv: Taaaack så jätte mkt! din blogg är suuper fin också! :)

2011-07-21 @ 21:59:26
URL: http://juliahelander.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Skit bra!! Snälla mer idag!!! :)

2011-07-21 @ 23:26:59
URL: http://www.angiie-angel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0