Chapter 6 - I want to hold hands and and waste friday nights with you

Jag berättade allt om mig och Justin och hon blev öööverlycklig. ''ÄNTLIGEN träffar du en kille, kolla på dig!! Man ser hur lycklig du är... Aww du är kär'' sa hon och jag blängde på Nadia med en ovänlig blick, ''sluta!''
Jag och Nadia umgicks med varandra hela dagen, vi åt mammas goda mat och kollade sedan på film. Det var jätteskönt och bara vara med sin närmaste vän och berätta allt.



Del 6



Justins perspektiv


Nu är jag hemma igen. Jag var på ett event i L.A och det var jättekul och träffa några från #Thecrew och andra trevliga personer.
Jag har tänkt en hel del på Stephanie, jag har redan saknat henne. Ikväll ska vi träffas igen hoppas det blir kul. Jag vill verkligen att det ska bli något mellan oss men vi tar det lugnt och ser vad som händer senare.
Har träffat Ryan idag och vi har pratat lite, mestadels om Stephanie. Han skulle vilja träffa henne och även Chaz och Christian har sagt att de vill träffa henne så jag ska fråga Steph om hon vill komma över imorgon för att grilla hos mig och så kan hon väl hämta hennes vänner.

Några timmar senare

Jag tog fram min mobil och twittrade ''I hope you all have a nice day, #LOVEMYFANS we're a #BIGFAMILY''. Sedan följde jag några fans och la ner mobilen.
Jag skulle träffa Steph om c.a 1 timme så jag gick till min garderob och började välja kläder. Tillslut
valde jag en vit enkel tröja, hängiga chinos, gråa sneakers och till det en svart halsduk. Jag fixade håret lite och gick ner. ''Mamma jag drar nu, vi ses'' skrek jag. Min mamma satt i köket. ''Justin ska jag inte få en puss innan du går ut?'' skrek hon tillbaka.
Jag gav mamma en puss på kinden, tog bilen och körde mot Steph. När jag gick ut från bilen såg jag Stephanie stå där, finare än någonsin. Hon hade en jeansklänning, lockigt hår och klack. Jag gick fram mot henne, kysste hennes kind och tog hennes hand in till bilen.
''Ska vi äta middag innan?'' frågade hon. ''Japp, vi äter hos min kompis restaurang för att det inte ska finnas en massa papparazin'' svarade jag och hon log.
Vi åt middag och senare åkte vi till en fest som Stephanies vän hade. Hon presentera mig för sina vänner, de flesta visste vem jag var och vissa kände jag redan igen. Det var en skön fest och jag var med Stephanie hela tiden, vi dansade lite, satte oss, pratade och hade jättekul med varandra. Jag har verkligen roligt när jag är med henne.
''Justin, ska vi prommenera hem? Jag orkar inte vara kvar här, vill dra hem och sova''
frågade hon. ''Visst, jag ska bara ringa kenny och be honom ta bilen.''


Stephanies perspektiv:


Vi prommenerade vid havet och hörde musiken från en restaurang. Jag hade jättekul med Justin idag och mina vänner behandla inte honom som Den kända ''Justin Bieber'' utan lärde känna honom som vanligt och var jättesnälla.
Jag log mot Justin som kollade häpet på mig. Jag kände hur han sakta kom närmare mig och bärde mig och plösligt kände jag att jag var jätteblöt. ''JUSTIN VAAAA FAN GÖR DU??!'' skrek jag. Han kastade mig i vattnet och jag blev jättesur på honom. Jag hade en klänning som var jättetight och klack dessutom jättetrött. Jag skvätte vatten på honom men han blev inte alls blöt som jag var. ''FAN VA JOBBIG DU ÄR'' SKREK JAG. Han skrattade bara, ''Ta min hand jag hjälper dig'' sa han.
''Jag vill inte ha din hjälp, jag kan gå hem själv nu hejdå'' sa jag och gick därifrån.

Ännu en kort del, men det blev ju två. Snälla kommentera vad ni tycker, vill verkligen veta! :D KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna Rådqvist Bieber

ÄLSKAR din bieber novell <33

2011-07-21 @ 07:41:08
URL: http://bieberandsanna.devote.se/
Postat av: Angeliqa

Omg skit bra! Meeer nu!! :)

2011-07-21 @ 11:34:16
URL: http://www.angiie-angel.bloggplatsen.se
Postat av: Ida - Usa 12/13

skit bra :D

2011-07-21 @ 14:30:00
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0