Chapter 8 - I had an amazing kiss

Jag köpte två par kepsar som jag skulle ge till Justin. När jag kom ut från butiken såg jag Justin stå där med oro i blicken. ''VART GICK DU?! Jag trodde att någon hade gjort något med dig''
Jag skrattade och gav honom påsen, ''PAYBACK''. Han gillade verkligen kepsarna och tackade mig med en lätt puss.




Chaz, Justin och Ryan.

Del 8

Nästa dag

Justins perspektiv:

Idag ska Stephanie, hennes kompis Nadia, Ryan och Chaz komma över för vi ska ha en liten grill''fest'' hos mig. Ryan och Chaz vill ju träffa Stephanie och det skulle vara kul och träffa Steph's vänner också. Vi skulle ha gjort det igår men Ryan kunde inte och inte heller Steph's kompis så det fick bli idag.
Jag fixade grillen och efter ett tag kom Ryan med Chaz. ''duuuuude, kolla på ditt leende, du strålar, kolla vad kärleken gör med dig'' sa Ryan efter vi hade hälsat på varandra och vi alla garvade sedan. ''Hållkäften, du kommer vilja ta henne ifrån mig när du ser henne'' svarade jag skrattandes.
Efter en liten stund kom också Stephanie med hennes vän Nadia. Vi alla hälsade på varandra, åt, grillade yttligare och hade det allmänt trevligt. Nadia och Ryan verkade komma väldigt bra överens. Jag och Stephanie retades med dom hela tiden.
Det började bli lite mörkt ute och vi föreslog att vi skulle till stranden för att nattbada. Vi gick dit och sedan stod Stephanie framför mig och drog av sig tröjan och shortsen och jag stirrade på henne från topp till tå med chock i blicken. Hennes kropp var perfekt, hon hade alla former. Sedan log hon mot mig och sa ''sluta stirra sådär, du skrämmer mig''. Jag skrattade och gick fram mot henne, bärde upp henne och kastade henne i vattnet och började simma efter.
Det verkade som att Ryan, Chaz och Nadia hade det jätteroligt med varandra så jag och stephanie simmade lite längre ut och var där ensamma.
Jag kollade in i hennes ögon och kom närmare henne. Vi båda slöt ögonen och kysstes. Det blev en lång kyss tillslut lämnade Stephanie mina läppar långsamt för att andas. Jag började kyssa henne på halsen och hon njöt. Våra läppar möttes igen och sedan kände jag någon som drog mina ben under vattnet. Jag avbröt kyssen och såg att det var Ryan som hållde på. ''Aaaaaaaaww'' sa han och skrattade, och jag blängde på honom. Det började bli rätt så sent så vi gick upp från vattnet, torkade oss och satt där ett tag och kollade på havet, pratade och skrattade.
Ryan, Chaz och Nadia var tvugna och dra hem men jag och Stephanie ville stanna där ett litet tag så vi satt på en filt och jag tog upp hennes hand och höll den.
''Du har verkligen varit bra för mig'' sa jag och Stephanie log och svarade ''Du med. Jag har haft så roligt med dig och vill att det ska vara så här hela tiden''.
Jag smekte hennes fina, lena kind och kysste henne. Stephanie avslutade kyssen och sa: ''Jag måste gå hem nu''. Jag följde henne ända hem, sa hejdå med en kyss och gick hem och somnade med ett leende på mina läppar.


Haha det blir ju korta och tråkiga delar hela tiden.. Men ibland så vet jag inte vad jag ska skriva så därför puplicerar jag korta delar haha. Men ju fler kommentarer ju fler delar per dag :) Blir ju mer sugen på att skriva långa och flera stycken så kommentera! :) KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Meeer!! :-D

2011-07-22 @ 10:37:23
URL: http://www.angiie-angel.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

2011-07-22 @ 11:50:18
Postat av: Anonym

x

2011-07-22 @ 11:51:04
Postat av: becca :)

sv: tack! du har oxå en jättefin blogg :)

2011-07-22 @ 13:49:00
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fg

2011-07-22 @ 16:45:29
Postat av: elin

awesome :D

2011-07-22 @ 18:31:40
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Eve

jättebra, fortsätt skriv :D

2011-07-23 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0